
Ręcznie robione zaproszenia ślubne
Ręcznie robione zaproszenia ślubne cieszą się w ostatnim czasie ogromnym powodzeniem. Wyglądają one naturalnie, klasycznie i w pełni odzwierciedlają gust i charakter państwa młodych. By jednak takie zaproszenia dobrze wyglądały w efekcie końcowym trzeba pamiętać o kilku aspektach. Jakich? Podpowiedź poniżej.
Naturalność jest w cenie
Już dawno przestały być modne pstrokate, przepełnione ozdobnikami zaproszenia ślubne, które wręcz „krzyczały” bogactwem od ich otwarcia. Teraz, pary młode zdecydowanie częściej stawiają na minimalizm, delikatne wzory, jasne barwy oraz minimum jeśli chodzi o jakiekolwiek dodatki. Takie ręcznie robione zaproszenia ślubne idealnie wpisują się w klimat rustykalny, boho, naturalny – który dominuje obecnie na przyjęciach weselnych.
Oryginalność jest w cenie!
Pary młode zdecydowanie stawiają na oryginalność. Chcą gościom pokazać, iż mają swój gust i charakter. Dlatego też, dopasowują zaproszenia do koloru przewodniego wesela, do dodatków, które na nim będą widniały, do strojów. To niezwykle ważne, by stworzyć coś, co odzwierciedla państwa młodych. Nawet jeden mały akcent sprawi, że goście docenią to, iż państwo młodzi w ich stworzenie włożyli sporo siebie. W takich zaproszeniach można wkomponować własnoręcznie namalowany obrazek, zrobić delikatną kokardę lub po prostu dołożyć wysuszonego kwiatka, którego uwielbiają państwo młodzi – wówczas całość nabiera wyjątkowego, niepowtarzalnego charakteru. Takie zaproszenia trudno podrobić.
Klasa i elegancja
Nie od dziś wiadomo, że zaproszenia ślubne powinny być eleganckie i stylowe. Biura projektowe, które zajmują się tworzeniem takiego asortymentu na indywidualne zamówienie klienta, często doradzają zamawiającym, by postawić na delikatniejszy, subtelny wzór, niż na pstrokate modele, które tak naprawdę nie zawsze prezentują się efektownie. Dzięki temu nie powstydzi się swoich zaproszeń para młoda nawet po 10 latach od tego wydarzenia. Klasyka i elegancja zawsze jest w cenie, dlatego też warto spokojnie podejść do tego zakupu.